Szerény évkezdet

Január elején számos változás történt az életemben,saját akaratomból kiléptem a Fahal teszt csapatból és az egyik kedvenc horgász csoportból pedig kidobtak.Távozás után próbáltam elérni az adminisztrátort,hogy magyarázza el a tettét,de annyiba sem nézett,hogy válaszoljon.Egészben csak a vicc,hogy semmi rosszat nem írtam :) Azóta rengeteg új csoport alakult,valamelyikbe beléptem,de volt olyan is amihez hozzáadtak és én két  nap után kiléptem.


Magyar emberek irigyek,nem szeretik a külföldi fogásokat és ezt több alkalommal szóvá is tették.Ilyen helyzetben elég nehezen állom meg,hogy ne szóljak be az adott illetőnek.


Régóta keresem a nagy sügereket és az év első horgászatán ismét őket vettem célba.Számos helyet és csalit kipróbáltam és végül egyetlen egy nagy példány sikerült fognom.

40+

Második alkalommal süllős vízre mentem pergetni,hétköznap csak délelőtt van időm horgászni és ilyen esetben nem szeretek messze elmenni.Süllőzés annyira jól sikerült,hogy a csukák nyertek 2-1-re :)







Tökéletes akadás



Múlt szombaton ideális körülmények mellett volt egy órám amikor három nagy sügér mellett egy kicsit sikerült fognom.Vasárnapi időjárás a halakkal ellentétben nekem nagyon tetszett,szélárnyékben kellemes volt horgászni és volt két óra amikor még a nap is kisütött :) Magas légnyomás mellett hidegfront sem kedvezett a sügér pergetésnek,de én a nap végéig kitartottam.Eredmény egy hatalmas betli lett :)







Catch and Release


Második


Legszebb :)

Legkisebb :)


Megjegyzések