Rekord Sea Bass

Két hétig hanyagoltam a sea bass pergetést és jó magam se tudom,hogy miért nem mentem ki.Pénteken ebéd után pont megfelelő volt az időjárás és a vízállás egy kis horgásztra.Általában délután dolgozok és ez miatt maximum három órát szoktam kint lenni.


Fiiish Power tail


Manapság egyre többet horgászok a képen látható fúra műcsalival.Szerintem valaki részegen tervezte és azért került hátulra a terelő lapát :) Pénteken három sea bass mellett több makrélát is sikerült fognom.Legutolsó halam fárasztása közben egy teherhajó haladt el előttem és miközben vettem ki a halat a vízből egy nagy hullám derékig beterített.Szerencsére a fényképezőgép a másik zsebembe volt és csak a cigim ázott el.Ez volt az első alkalom amikor sikerült úgy elcsúsznom a kövön,hogy leverjem a bőrt a csuklómról.




























Szombat délutáni süllő pergetés nem sikerült valami fényesen,két szebb példány mellett csak kisebbek jöttek.Úgy érzem most egy ideig hanyagolom a kis gumikkal való pergetést.Időben hazaértem és a vacsora után ismét célba vettem a tengerpartot.Dagály után mentem és a kedvenc pályán nagy része még víz alatt volt.Egy doboz sör pont annyit ment le a víz,hogy kitudtam állni a kőre.





Fiiish Black Minnow


Több csalival is szoktam próbálkozni,de legtöbbször mindig visszatérek a jól megszokott gumihoz.Szombat este más volt mint a többi,nem nagyon láttam a halakat mozogni és még a kövezés előtt is csend volt.Egyre több alkalommal fogok halat a lábam elől és most is onnan vártam a kapást.Egy óra dobálás után nem történt semmi és ez miatt úgy gondoltam jobb lesz,ha kicsit mélyebben vezetem a csalit.Naplementében gyönyörködtem amikor egy hatalmas kapásra rántottam be és megkezdődött a harc.Már az első pillanatban éreztem,hogy nem  a szokásos méret van a horog végén,öt perc fárasztás után már a part közelben volt,de még nem adta fel.Nem tudom elmondani,hogy milyen érzés volt egy ilyen ragadózót megfogni.



Hatalmas


70 cm és közel 3 kg.


Fényképezőgép állványom még nem jött meg és eléggé kiszolgáltatott helyzetben voltam ahhoz,hogy egy jó képet csináljak.Ennél nagyobbat fogni nem lesz könnyű,de én megpróbálkozok vele.Visszaengedés után egy órával sem hittem el,hogy ez velem történt meg és pont most szombat este.Big One után még sikerült egy kisebb példányt fogni..







Megjegyzések