Rekordok napja

Sea bass pergetés annyira magával ragadott,hogy már szinte minden nap kimegyek.Szerencsére nem egy finnyás hal és akár ebéd utána rövid peca alatt is halas szokott lenni a kezem.

Sea bass

Reverse bass

Szombati betli után most hétvégén ismét ultra light pergetésnek szenteltem a napot.Egész héten nagy csalikkal dobáltam és ezek után elég furcsa volt kis fejekkel  pergetni.Időjárás most sokkal barátságosabb volt,kellemes kora nyári idő mellett erős oldal szelem volt.Aki már pergetett ilyen időben az jól tudja,hogy 2.5 grammos fejjel nem egy leányálom a pergetés.Nagyobb jigfejek és a gyorsabb csalivezetés nem hozott sikert egyszer sem.Mint mindig most is a 2.5 grammos fej és a lassú csalivezetés hozta  meg a sikert.Rengeteg sügér jött,de sajnos nem abból méretből amiből én szerettem volna.

Kis bandita






Rengeteg kis csíkost fogtam,nem tudom pontosan mennyit mert nem igazán szoktam számolni.Mennyiség mellett már csak a méreten kell javítani.Betli helyett egy egész élvezetes peca lett és sügérek mellett más ragadozók is tiszteletüket tették egy fénykép erejéig.


Hova lett a vége?

Bicska csuka

Harapásálló előke nélkül nem nagyon örültem a csukának,de szerencsémre most is jól akadt a horog.Ragadozó halak mellett egy hatalmas keszeget is sikerült fognom.Manapság a keszegre pergetés nagy divat lett,de én azért annyira nem örültem neki..





2 kg +


Péklapát után sikerült megdöntenem a negatív süllő rekordom.Szerintem ennél kisebbet már nem lehet fogni pergetve :)


Megjegyzések