Örömpeca 2.0

Elmúlt hetekben fogtam pár szebb halat,de az örömöm nem volt őszinte,nagy melegben szinte minden horgászat kínszenvedés volt.Akármennyi vizet vittem magammal soha nem volt elég,amikor véletlen maradt a horgászat végére akkor meg már ihatatlan volt.


Most hétvégén végre olyan időjárás volt amit régóta vártam már,viharos szél mellett többször is megeredt az eső.Ilyenkor nem mindenki szeret horgászni ami szerintem érthető,de én vettem a bátorságot és megküzdöttem a feladattal.Két dolog van ami ilyenkor megnehezíti a dolgomat,szembe széllel tekerni és oldal szélben horgászni.





Ultra light felszerelés otthon maradt a sarokban és mint mindig ilyenkor a Berkley Pulse botot vittem magammal.Ez az a bot amire mindig is vágytam,nekem ennél nem kell jobb.Amióta ezzel a pálcával kergetem a süllőket azóta eszembe sem jutott új botot venni.Mint mindig most hétvégén is biciklivel voltam kint és ilyenkor egy botnál többet nem szeretek cipelni magammal.






Szűz csali :)


Legalsó elég béna :)

Viharos oldal szélben a 2.5 gramm felejtős volt,3 gramm és feletti fejekkel tudtam horgászni.Nyerő taktika pedig az volt amikor egy lassú tekerés utána a csali 3-4 másodperc alatt ért vissza a fenékre.Ennél gyorsabban vezettem akkor a kapások száma drasztikusan csökkent.Első negyed órában két kisebb sügér jött és pár kölyök süllő,róluk már nem csinálok képet.







Egyetlen egy nagy sügeret sikerült akasztanom,sajnos ez volt az egyik harc amit elvesztettem.Bánatomba dobáltam tovább és rengeteg süllőt fogtam:)

Első



Második,ő szokatlan sportos testalkatú volt.




Süllő selfie 




Akció közben

Nádas előtti részek nagyon jó haltartó helyek,legtöbb kapás onnan érkezett vagy közvetlenül a lábam elől.Hihetetlen jó érzés amikor már majdnem kiemelné az ember a csalit és akkor érkezik az erős rávágás.





Catch and Release







Viharos szélben egy igazi öröm pecában volt részem,szinte minden nádas előtt akasztottam egy süllőt.Régóta vágytam már egy ilyen horgászatra :)







Keitech csalikat próbálgattam,de nem sikerült halat fogni velük.Flex cutt shad pedig sorban adta a halakat én pedig adtam pár csalit a nádasnak :)

Lábam elöl jött.











Új külső gumit is kellene vennem :)

Süllők mellett a sea bass pergetést is aktívan űzőm,de az már másik történet és bejegyzés.


Megjegyzések