Napjainkban

Már két hete nem voltam horgászni és elkezdtek jelentkezni az elvonási tünetek,eddig egész jól bírtam,nem vettem semmit és még a mosdóban sem úsztattam meg a csalikat.Hollandiában általános ragadozó tilalom van,szóval minden módszer tiltott amivel valamelyik hal horogra akadhat.Magyarországon több helyen van általános tilalom,de én úgy gondolom az egész országban be kéne vezetni.Igaz ez sok embernek nem tetszene,főleg azoknak nem akik buta kifogások mögé bújva megszegik a szabályokat.


Farkassügér horgászat még várat magára,helyi erők szerint ilyenkor még nem igazán fogható.Nem nagyon akartam a békés halas horgászatra költeni,de úgy döntöttem veszek egy botot keszegezni és az egyik pergető orsómat rárakom és hétvégén kiülök egyet sörözni.Igaz nem lesz akkora élmény mint a süllő pergetés,de elvonási tüneteken ellen pont megfelel.


Kép hat éve nyáron készült
Mindegyik horgászmódszernek megvan a maga szépsége,még a háború előtt én is nagyon szerettem úszós végszerelékkel pecázni.Hétvégi peca során sikerül valamit fognom a botom kívül akkor leírom.Manapság nagyon hiányolom a tartalmas horgász beszámolókat,csoportokban mindenkit csak az érdekel,hogy hol és mivel lett fogva.Fogás körülményei és a módszer senkit sem érdekel,pedig én sokkal fontosabbnak tartóm.Lehet valakinek több százezres felszerelése,ha tök hülye a horgászathoz akkor úgy sem fog semmit sem.


Mai két bajnokok ligája meccsen sikerül nyernem akkor talán még bottartót is veszek :)

Megjegyzések