Itt a tavasz?

Munkahelyen kisebb változtatások után megnőtt a munkaidő és egyik este sem értem haza időben.Két nap reggel is próbáltam erőt venni magamon,hogy felkeljek,de sajnos nem ment.Egész héten kellemes időjárás volt és reménykedtem benne,hogy ez hétvégén sem fog változni.
Szombat reggel nagyon nehezen keltem fel,nem volt erőm,se kedvem elhagyni az ágyat,de sikerült.Reggeli kávé után már lelkesebb voltam és elég hamar sikerült összeszednem magam.

Szombat délelőtt a nagy ködben nem sikerült még kapásig sem eljutnom,bevallom fáztam és a kedvem is elment az egésztől.Délelőtti ködös időt napsütés váltotta fel délutánra aminek nagyon örültem.

Itt a tavasz?

Felszerelés a szokásos volt,1.8 és 2.5 grammos Dragon jigfejek és 5 centis Berkley gumihalak.Dolognak talán egyetlen érdekessége van,hogy alig van kapáson zöld,fehér és egyéb megszokott színű gumira.Nap egyetlen süllőjét egy nádas előtt sikerült kapásra bírnom,heves védekezés és fotózás után visszanyerte szabadságát.





Vasárnap délelőtt esett eső és tudtam amint megáll nekem indulni kell.Vasárnapot mindenképpen horgászattal akartam tölteni és fel sem merült bennem,hogy egész nap a gép előtt üljek,ebéd után kisütött a nap és nagyon szép idő lett.Akármilyen időjárás van én biciklivel megyek horgászni,átlagos nap közel 20 km-ert tekerek.




Vasárnap délután kicsit más volt,általában esőben és eső után rengeteg kapásom szokott lenni és most sem volt másképp.Sok kapásom volt és ahhoz képest,hogy hideg még a víz igen vadul védekeztek a halak.Sajnos egy komoly süllőm elment szákolás előtt mert én hülye a fényképezőgépet kerestem a zsebemben.Nem volt okom bánkódni mert utána is volt bőven kapásom..Ez egy olyan nap volt amikor minden összejött :)


Kedvenc csalim és az ellenfele


Pózolás egy kép erejéig



C&R 


Nap nem telhetett el meglepetés csuka nélkül,eddigiekkel ellentétben most egy bicska vetette rá magát a csalimra.Persze amikor csukázni indulok akkor sehol sincsenek...






Turkish style :)

Végre egy olyan hétvége amire régóta vártam,végig éreztem az ujjaim és napsütés mellett sok sok akció volt.








Pár sikeres fogadás után vettem egy kamerát magamnak,remélhetőleg tudok pár jó felvételt készíteni.Úgy döntöttem adok még pár esélyt a black minnow csalinak..



Megjegyzések