Torkos csütörtök

Decemberhez képest kellemes idő van itt Hollandiában és ezt én amikor csak tudom könyörtelenül kihasználom.Sajnos  szerdáig nem volt erőm felkelni,de ma reggel végre megtört a jég és sikerült időben kipattanni az ágyból.Nem terveztem hosszú horgászatot mert ugye valakinek délután dolgozni is kell mennie.


Napfelkeltére szerettem volna kiérni csak az volt az egyetlen gond,hogy a napot még délben sem láttam:) Köd szerencsére a horgászatban nem zavar,véletlenül nem a vízbe dobom a csalit azt úgy is meghallom.






2-3 hónap után ismét elővettem a sarokból a 180 centiméteres Mitchell Ultra Light botomat és azzal vágtam neki a horgászatnak.Csali mint mindig Berkley Flex Cutt Shad 5 centis változata.Hiába veszek új csalikat és próbálgatom őket,ha a végén úgy is a megszokott csalival fogom a halat.



Első kapásra nem kellett sokat várni 








Kőtelező fotó 



C&R

Következő halra sem kellett sokat várni.Negyed óra sem tellett el és erős koppintással jelezte,hogy neki ez a csali kell.Nem egy rekordlistás méret,de én minden halnak örülök.







Kicsi a bors,de erős.



Három süllő mellé egy nagy 36 centiméteres sügeret is sikerült fognom.


Hatalmas sügér






Megjegyzések